Varm sol med KALLA vindar

Idag är det lördag, och eftersom mannen jobbar så är det som vanligt städdag som gäller. måste ju passa på :)
Hela dagen har balkongdörren och ytterdörren stått öppen för att vädra ur hela huset, underbart!
Täcken och mattor hänger över balkongräcket, tvättmaskinen går om och om igen o tvätten hängs på tork utomhus och allt damm försvinner.. UNDERBART!
Det är ju helt fantastikskt vad grus och skit som följer med in nu på våren, helt galet!
Inser just att jag är ordmissbrukare när det gäller ordet: underbart! Men det är ett bra ord, jag tycker de!

Var hemskt skönt att bara jobba mån,tors,freda denna vecka. Vardagslyx att va ledig o åka båt :) Så SKÖNT sååå!
Åh just ja, jag som har LÄNGTAT efter att gå på bröllop. Tycker att de är för litet bröllop man kan gå på ;)
Men nu, NU har vi blivit bjuden på bröllop. Magnus gamla kompis skall stå i kyrkan och säga Ja till sin vackra fru.
Åhhh vad roligt det ska bli! och på midsommardagen och allt! Jag ser fram emot det SÅ!!!

Jag önskar att det inte skulle blåsa så hemskt idag :( Solen lyser ju så fint och det SKULLE kunna vara så varmt och skönt, men icke. Det blåser som aldrig förr så de blir aldrig riktigt varmt. Sen hör det ju till att vi bor mitt emellan två åkrar så de är svårt att hitta en plats med lä, men ändå. Får ta och leta upp en plats är de intet blåser.
Nä, nu ska jag titta och lilla Skrållan hittar hem eller om vi ska fixa skallgångskedja för att få henne hem. 3dje gången hon är ute på egen hand. Första gången några få timmar, andra gången nästan ett dygn och nu.. ja, vet vet!

plikten kallar.. golven blir inte rena för att jag sitter här. Puss

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag skulle oxå vilja gå på bröllop ska ni inte slå till !!!!!!!!!!

2008-04-05 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0