Tillbaka

Var tillbaka till arbetet idag efter några dagars ledighet. Det var trevligt, eller kanske inte det fysiska arbetet men att träffa alla igen. Mycket trevligt och "sjukt" folk de finns på de bygget ;)  Allt var sig likt, förutom att två fått barn och två gått hem för att vänta på sin tur att föda sina barn. Coolt! Lycka till flickor!

Igår var vi på kalas hos min far. Det blev lasange och tårta, smaskens! :)
Innan vi åkte på kalas var Snuffsen på arbetet och jag bakade.. som jag bakade! Jag är bra på att baka många saker samtidigt ;) De blev chokladbollar, kärleksmums, muffins och två sockerkakor som vi skall göra tårta av. Gott

Imorgon blir min käre sambo alltså ett år äldre! Det är som givet för frukost på sängen. Stackarn är ledig och jag skall iväg o jobba, de blir att väcka honom för ett litet firande, sen får han somna om igen!
Till helgen kommer båda barnen och då blir de födelsedagskalas för både flisan och mannen. Mys pys
Ida har oxå födelsedagskalas men de kan jag tyvärr inte gå på :( Får ta igen det en annan gång löw!

Ja just jag, jag "repade" lacken på bilen i helgen. Synd för lacken var min käre sambos första kommentar. Det var såhär, vi skulle till svärmor och svärfar en snabbis och sen vidare mot ICA innan stängning. M satte sig i passagerarsätet och jag skulle trixa lite i bagageluckan. När jag sedan gick för att sätta mig i bilen kollade jag in på M och samtidigt i ögonvrån såg jag Skrållan klättra lääängst ut på de svaga syren grenarna.. Så jag svänger runt huvudet.. och vad möter ja?! Jo, en DÖRR som kommer rätt mot tanden.. och plötligt blev jag en tandflisa fattigare och den gröna lacken fick en vit cirkel på sig.. en repa från min tand!! Hur illa är inte det? haha Jag vet, rätt tragiskt.. men dock komiskt!

Jaja, men nu ska jag iväg lämna er för i afton. Sov gott när de så småning om är dags. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0