Mackmyra 06

sitter här mitt i natten och allt började med att  han på andra sidan åbroa och jag skulle prov smaka Mackmyran. Det blev en varsin sådan, Lite snäll måste jag säga att den var trots allt. Kändes lite spritig direkt men sen lite snäll i eftersmaken. Har nog ett par andra flaskor som är bättre i barskåpet om jag ska vara ärlig.. Men trots det så känner jag mig nog lite dragen trots allt så här på natt kröken. Var ju med mannen på andra sidan bron hem och provade både ölen och whiskeyn som dom ska ha på bröllopet.. dom verkar ju funka.. Ofantligt treviga människor där på andra sidan bron.. Dom kanske heter Edling allihopa snart..  
Sov gott o dröm sött sverige och kom ihåg att jag hellre köper en Bunnahabhain än en mackmyra nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0